Cykel och skogs tur

Igår var jag och Anna i skogen med hundarna. Annas hundar (Rossi och Ceasar) är väldigt snälla mot Gucci. Fast Ceasar vill gära leka med Gucci vilket han inte är så intresserad av. Men det gick bra, Gucci var lös och så höll vi vars en rhidge back.
Sedan cyklade jag och bebis hem till Anna och tittade på film. Första gången jag cyklade med honom. Gick jätte bra. Han finner sig i det mesta. Satt där i cykelkorgen och spanade. Han är så söt min lilla bebis!

Tack Eva för lånet av cykeln! Och Rodney som pumpade däcken åt mig. Ni är alltid så snälla mot mig och Gucci.
Är så glad att jag har er!  =)

Alexander åkte till Stockholm igår, tomt utan honom. Gucci letar efter honom. Fast snart är han hemma igen.
Fick papperna från Ronneby här om dagen. 42st korthårs chihuahuor.

Lägger in lite bilder från när vi var nere i Ljunghusen. Gucci och Myra har ju så kul hop.


Mmmm... Gott att äta på Myras fot..


Ahhh.. nu kommer jag och tar dig!


Skönt att vila efteråt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0