Den perfekta julklappen.

Är ledig idag, grymt skönt. Har precis varit ute med hundarna i en timme. Louis får ju inte gå så långt  men han har en bra utsikt från jackan. Han är så söt den lille skiten. Nu ska vi städa lite här hemma och åka och handla. Ikväll blir det julbord på travet med Gittan, jobb bjuder och vi två blev utvalda. Man tackar!

Hmmm... julklappar. Dem måste man ju fixa snart.. Jag har bara köpt tre än så länge... segt. Får fixa de andra när jag kommer ner till Malmö. Min syster är den svåraste att köpa till. Hon kommer alltid på så bra saker till en så man har lite ångest över att man måste hitta något super bra till henne. Fast jag tror att jag har en bra idé, tack Erika för tipset.  =)

Vad jag önskar mig vet ni redan.. fast den perfekta julklappen har jag redan fått och den kan inte mäta sig med något annat. Den är att Louis kom till oss och att han äntligen är frisk! Det var den bästa julklappen jag kunde få.
Det ska dessutom bli så underbart att åka hem den 19:de och bara vara hemma och mysa med min familj i jul. Saknar alla så! Speciellt hundarna! Ska bli så underbart!


Gucci från vår promenad

Kommentarer
Postat av: Gabby

Javisst är det mysigt! Älskar denna tiden:) Mmmm jobbar den 23:e har kvälls/nattpass då synd hade ju varit grymt kul att följa med annars. Kanske kan få ihop en promenix el vad som under julen..hade varit skoj, var ju hundra år sen sist! Måste säga att dina hundar är såå fina och ni verkar ju vara så duktiga:) Tur man har djur som intresse de ger så mkt kärlek! Kramis gumman

2008-12-15 @ 17:23:10
URL: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack :). Ja det hade varit superkul med en bild tillsammans på våra godingar! Det får vi fixa på någon kommande utställning ;).



Mina hundar klarar sig också bra ensamma. Däremot blir Jasny väldigt ledsen när man lämnar honom. Han står och tittar på en med sorgsna ögon och ber om att få följa med... Disse o Lime bryr sig inte lika mycket.



Jag har tänkt att åka till Malmö och mest troligt ställa där. Fast vem/vilka vet jag inte än. Annars har jag inte planerat någon annan än. Har du planerat någon utställning?? Och för lille Louis??



Kramar

2008-12-15 @ 20:44:28
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se/
Postat av: Maria

Skrev precis ett långt inlägg till dig.. Hoppas att det kom fram, för det syns inget :(.

2008-12-15 @ 20:49:29
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0