Natalie´s dag idag!

Idag har jag varit ledig. Blev en tripp till Väla med Erika där det inhandlades lite kläder. En Ralph Lauren tröja, en polo på Gina, Scarf på MQ och smink. Där var jätte mycket folk så det tog ju sin lilla tid. Nu är jag hemma igen och Alex och jag har ätit middag och sitter nu i soffan och myser med våra älsklingar.

Louis är så söt. Han tittar på tv, så fort det är något hund på tv:n börjar han skälla och reser ragg. Snuffe!
Sedan har han börjat med en ovana också. Innan så sov ju Louis i buren nedanför sängen (Gucci ligger alltid i sängen) när Louis behöver gå ut skäller han och är har varit jätte duktig på detta. Så för några dagar sedan gjorde jag misstaget att låta Louis ligga kvar i sängen efter sista morgonkiss rundan runt 6tiden. Så ja, nu vill ha ju inte ligga i buren om jag säger så. Så inatt sov han hela natten i sängen men han blir ju orolig när han behöver gå ut så ja, han får väl ligga där inatt igen.

Imorgon öppnar jag infon så det blir till att gå och lägga sig snart. Förresten så har jag namnsdag idag.. inte många som kom ihåg men tack till er som gjorde det!


Gucci, jag och Beauty på stranden i Ljunghusen


Snygge Gucci


Kommentarer
Postat av: Madde

Hej!

Tack så mycket! Kan ju inte bli så mycket annat med en sån snygging till pappa :)

Vi har tänkt att ställa henne till våren. Får se vad busan tycker om det hehe.



Kramar från oss

2008-12-30 @ 16:56:56
URL: http://madelenebeggren.blogg.se/
Postat av: Gabby

Tycker jag verkligen att vi får gumman:) Himla vacker bild på dig och hundarna!! Jag fick fina klappar, lite kläder, pengar, presentkort på behandling m.m=) fick du ngt skoj av tomten;)? Har jobbar 3 nätter i rad nu och ska nu fira nyår..och vara ledig ngn dag skönt i år ska vi vara med två andra par på nyår. Det blev lugnt för er del, du skuelle väl jobba dagen efter om jag inte minns fel.

Hoppas det inte dröjer alltför länge innan du kommer ner hit nästa gång.

Kraaamiz!

2008-12-30 @ 17:41:30
URL: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja det som hände med Diesel gjorde mig väldigt orolig... Tur att det inte var något allvarligt.



Jaså :). Ja, där var svinmkt folk på väla igår.. Det är väl nu när det är rea och dagarna innan nyår.



Vad väger Louis nu?? Leker han o Gucci mkt tillsammans nu??



GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!!! :)



Kramisar

2008-12-30 @ 20:05:36
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0