Snart är köket klart!

Så var det en ny vecka igen och massor av saker som ska göras. Elektriker har precis varit här, de ska ju sätta upp spots i köket. Men de skulle komma tillbaka imorgon med material de behövde. Köket är snart klart nu. ÄNTLIGEN!

På torsdag ska Louis och jag till veterinären och få sin valpspruta, ska bili kul att se vad veterinären tycker om honom. Det har ju hänt en hel del med honom sedan han var sjuk. Han är sååå underbar den lilla godbiten.

Ikväll blir det instruktörsmöte på klubben
och jag ska hålla i mötet. Så jag ska sätta mig ner nu och gå igenom allt jag ska prata om.

Ha en bra dag!

 
Fondväggen i köket  (lampan ska bort) 


Så såg golvet i köket ut innan, fruktandsvärt! Hur stod vi ut?


Så här fint är det nu! =)  

Kommentarer
Postat av: Nina

Faaan vad nice det har blivit :) Antar att lampan kommer i retur ;)



Kramiz



Pussa kusinerna från moster

2008-12-09 @ 23:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0