Falsterbo

Igår var Nina och jag på Falsterbo Horse Show. Blir tyvärr bara sämre för varje år. Men jag hittade en jätte fin skjal som jag köpte. Smilla var också med, evigt tjat om hunger och ont i fötterna. HA ha,, Tur att man inte tänker skaffa barn på ett bra tag. Gick på Gabby också, alltid kul att träffa gamla vänner. Tack mamma för biljetterna!
På kvällen blev det middag hosTessie som fyllde år.
Idag har Alex och jag inte gjort något speciellt. Var ute och åt med Jonna ikväll bara. Mysigt! Imorgon är det min sista dag innan semestern är slut. Ångest! Vill inte alls börja jobba, tänk att 3 veckor kan gå så snabbt. Nä, nu blir det mys i soffan. 

 
Min snygga Gucci

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej!



Jag och Niklas har varit tillsammans i snart 5 år. Är du tillsammans med Alex? (som du skriver om i din blogg) Hur länge har ni varit tillsammans isf??



Ja, det blir ju billigare med försäkringen när man gör så. Diesel står också på mamma, fast funderar på att ändra så han står på mig.

Vad är ni för försäkring på era?? (If, folksam, agria o.s.v)



Ja, om du har några bra tips och råd vore det bra om du vill dela med dig av dom ;). Hehe. Jättesnällt.



Ja hoppas att vi ses på söndag :).



Kramar!!



2008-07-20 @ 10:14:36
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0