Hemma igen..

Idag har vi åkt hem.. suck. Inte alls kul. Hedda och Puma busade en del innan vi åkte, typiskt att man ska åka hem när det var så fint väder idag. Hade velat stanna längre i Stockholm, får aldrig nog.

Men imorgon ska jag hämta Gucci i Båstad, mamma och pappa ska titta på tennis så jag hämtar honom och Myra imorgon bitti. Ska bli sååå underbart att träffa min prins igen, har saknat honom så. Förstår inte hur jag ska klara mig den dagen han går bort.. Men det dröjer ett bra tag tills dess får i hoppas. Ska iallafall bli helt underbart att få pussa på honom imorgon.


Fin utsikt


Puma & Hedda


Massa bus


Puma i full fart

Kommentarer
Postat av: Nina

Gud vilka härliga bilder..bebisarna :-)

2008-07-10 @ 11:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0