Söndags mys

Vaknade kl.6 idag av att Puma ville gå ut. KUL!! Noooot. Sedan fick ma sova två timmar till innan Puma tyckte att det var dax att gå upp för gott. Ska bli kul nästa tisdag när Nina ska ha Puma ett tag och gå upp tidigt varje dag. Hi hi.. Man glömmer ju bort hur jobbigt det är att ha valp, och tur är väl det annars hade man aldrig skaffat nya hundar.
Sedan har jag varit i Mellbystrand på Annas 27års "kalas". Hon fick en kofta av mig med döskallar på (det bästa hon vet), hon blev super glad! När jag kom hem tog jag hundarna och åkte upp till Galgberget så att det fick springa av sig lite. Puma fösökte få igång Gucci utan resultat. Sedan var vi med Alex, Jonna och Ollie och spelade minigolf. Puma blev ju helt galen när hon inte fick ta bollarna. Nu ligger de båda här och snarkar djupt. Trötta och mysiga.. Det är det alltid när de sover. =) Imorgon ska jag upp tidigt, så bäst att dra sig mot sängen. 

 
Gucci i full fart vid inkallning


Kommentarer
Postat av: Maria

Hejsan!!



Okej :). Vi har If på våra. Fast jag funderar på att byta till något annat försäkringsbolag, för If är så dyra.. Är ni nöjda med agria??



Aha, jaså du bor i Halmstad nu :). Bor Nina i Malmö??



Ja, håller med att det är kul att man hela tiden kan lära sig mer om hundarna :).



Kramar

2008-07-21 @ 13:36:22
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se/
Postat av: Nina Guccis moster

Hola, måntro att du ser framemot min sömnlösa semester :-)

2008-07-21 @ 19:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0