Underbara Smilla..

Idag har jag varit med Smilla.. Lilla Smilla,, som jag varit barnflicka till sedan hon var 4 månader.. Var det i 5år, idag är hon 6. Så jag är ju nästan som hennes extra mamma. Nu har hon precis somnat med Gucci i sin famn. Han gillar verkligen henne.. kul att han gillar barn, inte så många små hundar som gör det. Men när han inte vill säger han till, Smilla har lärt sig att om man inte jagar honom så kommer han själv när han vill. Dem är så söta ihop.

Imorgon bli det Falsterbo Horse Show med Nina, alltid lika mysigt. Sedan kör jag till Halmstad och går på Tessie's 31års "kalas". Saknar min pälsk, ska bli underbart att vara tillsammans igen.


En oslagbar trio


Puma, Smilla och Gucci på promenaden


Puma leker med bollen, precis efter att hon bitit sönder min ena sko. Tack!
Ahhhh.. det kliar i tänderna!! =)


Smilla sover gott, Gucci vaktar

Kommentarer
Postat av: ri

2008-07-18 @ 15:49:39
Postat av: Maria

Hejsan! =)



Jag ska pendla. Hoppas bara att man står ut. Hehe.



Jaha okej, det låter kul :). Agility vill jag också gå på med Jasny. Han tycker att sånt är roligt, plus att han inte är rädd. Fast vågar inte ha han lös bland andra större hundar, för han är så kaxig och hade bara sprungit fram till dom.



Jag har gått en valpkurs med Jasny, men inget med Diesel.



Hur gammal är du förresten?? :) Har inte täkt på att fråga det tidigare.



Äger du både Myra och Gucci??



Kramar

2008-07-18 @ 15:52:47
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0