Alexander 25år!

Idag fyller min älskling 25år. GRATTIS!! Jag och Gucci gick upp tidigt idag och åkte och köpte frukost. Sedan väckte vi Alex med sång och presenter. Annars har det blivit en lugn dag. Vi har tittat på fotboll nu i eftermiddag och fikat lite. Ska titta på hoppningen på ettan nu tänkte jag.

Allt är bra med vovvarna. Pratade med Guccis uppfödare innan idag som var väldigt spänd på att få träffa lilla Louis. Men han får först ha alla vaccinationer innan han ska ut i stora världen. Tänkte åka hem till mamma och pappa imorgon, stanna några dagar. Måste till frissan och fixa massa andra ärenden så tänkte göra det på tisdag när mamma är ledig så kan hon passsa Louis. Kan inte bestämma mig om jag ska färga mig så mörk som jag var innan igen eller om jag ska fortsätta på det jag har nu.. Hmmm.. är rätt sugen på det mörka igen.. Ja ja, vi får se. 


Mina älsklingar och jag i Oslo

  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det får vi verkligen hoppas!! Nej jag har inte ställt någon av mina hundar hittils, men det är mycket möjligt i framtiden =) brukar du ställa dina? =)

2008-11-23 @ 20:50:54
URL: http://echolife.blogg.se/
Postat av: Maria

Hallå! :)



Okej, förstår dig. Det är ju inte så lätt med rumsrenhet när man bor i lägenhet heller. Hur brukar du göra?? Går du ut med honom ofta?? Bor ni högt upp (hög våning)??



Ja, Lime är så gott som rumsren, så det känns väldigt skönt faktiskt.



Lyckost dig som är ledig hela nästa vecka...:) Vad ska ni då hitta på???



Kramar

2008-11-23 @ 22:00:40
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se/
Postat av: Alina

2008-11-23 @ 22:04:35
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0