En underbar Lördag!

Ohhh,,, vilket underbart väder det är idag.
Vi började dagen med en långt promenad. Efter det har jag haft fullt upp att passa lillen,, han springer runt som en galning här i lägenheten. Måste kolla honom så fort han är lös i lägenheten då vi bygger om köket så hela lägenheten ser ju mer eller mindre ut som en byggarbetsplats. *Suck* Och jag som hatar när det är stökigt. Men men.. det blir ju fint. 

Gucci och Louis lekte en del igår.. Kul att det börjar gilla varandra. Gucci är jätte nyfiken på honom nu och ska hela tiden kolla in vad han gör.. Sötisar. Nä, nu ska jag hjälpa Alex med köket. Ikväll blir det middag på stan, Alex fyller ju år imorgon så vi tänkte lyxa till det lite.


Världens sötaste baby mage..

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja, inofficiella är väldigt bra träning :).

Okej, låter skönt med nytt fräscht kök :).



Kul att Gucci och Louis har börjat leka lite nu.



Idag har vi hjälpt mormor & morfar med att flytta hela dagen.. Vi har nyss kommit hem.

Ikväll ska vi kolla film med brossan och hans flickvän.

Imorgon har jag ingen aning om vad som händer än :P.



Hur går det med rumsrenheten för Louis??



Kramar

2008-11-22 @ 16:13:55
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har läst dina tidigare inlägg, gud vad skönt att han är på bättringsvägen sötnosen, vilken rysare ni varit med om!

2008-11-22 @ 19:43:21
URL: http://echolife.blogg.se/
Postat av: Lena

Så skönt att lilla killen mår bättre. Måste varit en mardröm när han blev så dålig. Hoppas att han tar sig för varje dag som går och blir stor och stark.



2008-11-24 @ 08:32:05
URL: http://www.min.st/zimba

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0