Glöm dina problem, imorgon kommer nya.

Så var det ännu en mulen dag. Natten gick bra, Louis har en tendens att väcka mig en stund innan klockan ringer. Var uppe två gånger inatt. Sedan gick vi upp kl.09.00 klädde på oss och gick en promenad. Flyttade min bil också.. Fick böter igår och kände inte för att få det idag igen så fick ställa den en bit bort där det är gratis. Jobbigt att min hyresvärd inte får tummen loss att fixa en parkering till mig. Inte alltid kul att bo centralt. Man vill ju gärna ha uppsikt övr sin bil också, speciellt när man har så fin bil som jag. Är väldigt rädd om mina saker. Gäller allt i min närhet, speciellt hundarna då.

Idag ska vi faktiskt ta en tripp ner till Ljunghusen. Alex och hans kompis Jonna ska till Malmö och kolla på hockey så jag tänkte att jag följer med så kan jag hälsa på hemma medans de är på matchen. Saknar ju mina föräldrar och vovvar så.. Sky, Beauty och Myra,,, jobbigt att inte få träffa dem så ofta. Så det ska bli kul att åka hem en sväng. Får se hur Louis mår nästa vecka. Är han ok kanske jag åker hem och stannar några dagar, är ju ledig nästa vecka också. 

 


Älskade Peggy, Smilla & Moca. Saknar er såååå!


Mamma & Pappas vackra JW hus. Finns en del till.


Underbart vackra Ljunghusen

Kommentarer
Postat av: Maria

Tjenis!



Lime är egenligen inte så "stor", men är väldigt massiv. Det är väl därför han väger så mkt.

Ja det hade kanske inte varit fel att väga vavvorna på uställning. Fast om dom har mkt muskler kan dom ju väga mycket, fast dom inte ser så stora ut, precis som du sa.



Härligt att det blir bättre för varje dag mellan Louis och Gucci :).

Ja, huvudsaken är ju att han håller sig varm nu den lille killen.



Jasny sover alltid i sängen hos oss. Han ligger för det mesta tätt intill mig, så jag brukar hålla om honom :).

Lime sover i buren än så länge.

Diesel sover i sängen med oss ibland, och ibland i buren tillsammans med Lime :).



Sover Louis mycket om dagarna??

När blir nästa utställning för er?? Göteborg?



Ha en bra dag ni med! :)



Kramisar

2008-11-19 @ 14:29:19
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se/
Postat av: Maria

Glömde att svara på att Lime är 5 månader gammal :).

2008-11-20 @ 10:53:11
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0