Hemma igen..

Då var man hemma i Halmstad igen. Har varit i Ljunghusen sedan i måndags! Alltid lika härligt att vara "hemma".
Igår var jag inne i stan och fixade massa ärenden. Var hos frisören, nya slingor och klipp. Sedan handlade jag lite inne i Malmö och hälsade på min kompis Henrietta som äger ett café inne i stan. Efter det åkte jag till IKEA och handlade allt vi behövde till köket och massor av annat. Efter det åkte jag hem igen.. blev en lång dag. Annars har det mest blivit mys med hundarna när jag var nere,, saknar dem sååå nu när man flyttat. Skönt att sova med alla i sin säng. Det är mys!
Tack mamma för all hjälp med Louis!

Imorgon blir det full show. Vi ska försöka fixa klart i köket och sedan skall det storhandlas. Alex släkt kommer hit på fredag och på lördag ska vi ut. Så det blir en härlig helg. Nä, nu ska vi packa upp alla shoppingkassarna.




Jag & älsklingen i mitt nya hår

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min äldsta kommer från Bittelis och min lilla valp från Bisen .. dina sötnosar då? ;)

2008-11-26 @ 21:10:21
URL: http://echolife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej, ska jag ställa så blir det närmre här (hbg) ska du? Hur gamla är dina pojkar?

2008-11-27 @ 17:22:53
URL: http://echolife.blogg.se/
Postat av: Maria

Tjena!



Okej, bor man på första våningen så är det ju helt ok :).

Går det fortf bra med lille Louis?? Växer han?? :)



Låter som en trevlig helg :). Jag har inga andra planer inför helgen, förutom utställningen. Får se vad som händer ;).



Ha en fin helg!



Kramar

2008-11-27 @ 21:39:54
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0