Slöinge Djursjukhus

Djursjukhuset i Slöinge, vilket underbart ställe. När Louis låg där ringde de mig och uppdaterade varje timme. Blev hela tiden bemött av underbart personal. Efter att Louis har kommit hem har de ringt och frågat hur det går för oss och hur han mår.
Imorse ringde Kristina och frågade hur det var med honom. Alla har varit så engagerade och snälla. Vilket stort djursjukhus hade gjort allt detta för en hund. När man har ringt dit och haft frågor har alla vetat vem man varit så fort man sagt att man är Louis ägare. Han blev en liten kändis när han var där, och alla är väldigt glada över att han klarat sig. Jag var inte direkt glad över att åka dit då han var sjuk då jag aldrig varit där innan och det var ett så stort sjukhus. Men gud, de överträffade verkligen alla mina förväntingar. Så underbart! Att dessutom lyckades få Louis att överleva gör de ännu bättre i mina ögon.
Ska boka tid där till alla Louis och Guccis besök i framtiden.
 
Gucci var så söt inatt. Andra gången sov jag så hård att jag inte vaknade av att Louis var vaken. Då gick Gucci upp till mig och tog sin tass på mitt ansikte så att jag vaknade. Han brukar väcka mig när han vill ut eller är dålig men idag väckte han mig över att Louis var vaken.. Så grymt sött.

Idag blir det lugnt.. regnet öser ner ute så det blir till att fixa här hemma. Alex ska fortsätta på golvet i köket och jag ska nog dammsuga lite och mysa med de små. Måste ner till klubben ikväll också och redovisa lite,, mycket jobb när man sitter med i HUS, nästa år blir jag nog ordförande också. Kul!

Ha en bra dag!


Gucci äter frukost på Mora Spa & Hotell. Skinka, leverpastej och paprika. 
Inte alls bortskämd. hi hi



Trött efter en lååååång resa


Skönt att få vila..


Hotell säng,, inte helt fel


Vasaloppets slutmål i Mora





Kommentarer
Postat av: Maria

Tjena!



Okej, skönt att han äter i alla fall! :)

Idag väger mina hundar: Jasny 2,2 kg, Diesel 1,4 kg och Lime 1,8 kg.

Hur mycket väger Gucci??



Ja, Diesel & Gucci är väldigt lika. Det är många som säger det. hehe.



De första dagarna när jag fått hem Diesel var Jasny väldigt nyfiken och luktade på honom och slickade honom i öron å så.. hehe. I mellan åt kunde han morra på Diesel när han tyckte att han var jobbig eller när han skulle fostra honom.

Vet inte exakt hur lång tid det tog innan dom hade kul ihop, fast dom blev snabbt kompisar. Tyckte mycket om att ligga tillsammas o så.



Leker Gucci och Louis något tillsammans nu??

Sover Louis i bur på natten??



Kramar!!





2008-11-18 @ 14:51:54
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0