Mycket som hänt..

Har inte bloggat på ett tag.. mycket som hänt. Förra helgen när jag var nere hos mamma och pappa spelade jag en V75 för skojs skull. Fick 6rätt och vann lite över 9000:- HI hi. Superkul! Och jag som aldrig vinner... brukar ju dock inte spela så ofta heller och sedan när man väl gör det så vinner man. Jag blev överlycklig!

Förra veckan var Alex och jag och köpte ett matbord till vardagsrummet som nu har kommit. Det blev jätte snyggt tillsammans med de nya stolarna. Nu börjar äntligen vår lägenhet att se bra ut. Fast det tar ju sin tid.. inte lätt när man flyttar från 30km2 till 64km2 och nu bor vi på 92km2, det tar sin tid att fylla upp. Fast det är mest lampor som saknas nu, det är ju jätte svårt att hitta snygga lampor. Vi får se vad vi hittar.

Idag är det målare hos oss, köket behövs målas om. Skönt att det äntligen blir gjort. Vår hyresvärd är ju tyvärr rätt så seg, var ju bestämt när vi flyttade in att det skulle bli målat  köket. Och nu har vi ju bott här i 7månader. Men men.. nu blir det gjort iallafall.

Ikväll ska jag på kalas hem till Milla (Alex systers barn) hon fyller 2år. Har köpt två jätte fina tröjor. Ohhh,,, det är ju så härligt att handla kläder till små söta tjejer. Hoppas att hon blir glad. ¨

Tog lite bilder innan på vår höst promenad.. för det har verkligen blivit det nu.. Usch... dax för vinter jackan


Lill prinsen sitter på bilden,, men man ser honom knappt


En vacker prins på en kall bänk. Kanske dax att leta upp lite tröjor till honom med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0