Om en vecka är han min!

Nu är det en vecka tills jag ska åka och hälsa på lill prinsen. Ohhh.. längtar så efter honom och gillar honom mer och mer för varje dag. Hoppas att Gucci också kommer att gilla honom och att allt kommer gå bra. Vet att många är nyfikna på vem den lille är men än så länge säger jag inget.. Ni får hålla ut tills nästa helg. =)

Snart ska jag åka och jobba och Alex föräldrar ska passa Moca & Puma. De har busat som galningar hela morgonen och är förhoppnigsvis trötta snart, har ju energi för tio hundar. Imorgon blir det att förbereda inför hundutställningen, bada, klippa och putsa.

Tack Eva och Rodney för att ni hjälper mig idag!



Busarna i fullt ös med Guccis leksaker och korg



Sötisar


Pumisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0