Kursstart och barn

Idag var det kursstart. 12 st i Allmänlydnads kursen, de flesta har gått valp kurs för mig innan men en del av dem var nya. Mycket att jobba med, herregud. Avslutning den 16 november och tills dess ska de ha lärt sig dessa 11 moment. Det blir inte lätt, men det ska gå.

Satt och läste igenom kursutvärderingarna från förra kursen. Blir så glad av det man läser. Stolt över sig själv på något sätt. Detta är något av vad de skrivit ;

" Mycket bra kurs och upplägg av en underbar lärare."
" Effektiv tid och mycket lärdom. Trotts min 5e hund lärde jag mig något nytt varje gång."
" Jätte bra instruktör som jag gärna vill ha igen "
" Intsruktören har varit väldigt tydlig och klar i övningarna "
" Helt enkelt bara JÄTTE NÖJD! "


Ohh.. blev så glad när jag läste dessa och många fler. Det enda som var kritik var att de ville att det skulle ha varit fler gånger. Men det är klart.. Vem kan få nog av mig. Ha ha.

Annars får man Gratulera Tessie och Daniel som idag fick en liten pojke! GRATTIS!!

Passade Milla en stund innan idag,, hon är ju bara för go.

Snart Sofiero, ska bli jätte kul.
Nä, nu blir det sängen. Jobb imorgon igen.. *Suck*

Förresten.. 35 korthår i Ballerup, nästa helg!


Älsklingen och jag mös i soffan innan, han gillar sin nya filt


Milla och Gucci


Kommentarer
Postat av: ulrika

Hej Nathalie ja jag håller med. ´Du är en jättebra instruktör och du blir inte av med mej och Anna i allmänlydnaden så glöm oss inte! hoppas allt är bra med dej o lilla Gucci. Kramen från Ulrika o Gossarna

2008-09-28 @ 21:29:34
URL: http://www.baileysobonzo.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0