Äntligen!




Då kan ni titulera mig Rally lydnadsinstruktör! =) 

Gick jätte bra i helgen och det var super kul. Hade Ingo med mig som träningshund, han är ju bara så go den hunden. Annars är det lugnt.. Har äntligen fått en dator! Annars tvätttid idag och jobbar eftermiddag. Jobbar hela denna helgen och sedan är det utställning två helger i rad. Längtar! Ska bara ställa Louis på dem två. Låter Gucci & Myra vila till i sommar.

Ha en bra dag!





Fina Ingo och jag


Erika och jag bygger bana


Ingo och jag i Honnören


Man blir trött av Rally =)


Foto nr 2-4 tagna av Hansi Wittheim

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Grattis!! Låter jättre roligt med rally lydnad.

Du får berätta mer nästa gång vi träffas!!

Cecilia

2009-04-29 @ 18:41:36
Postat av: Anna

Grattis!! Bra jobbat. =) Kram Anna

2009-04-30 @ 15:37:05
Postat av: Gabriella

Är Ingo din egna hund? Vill så gärna ha en sådan men de kräver en hel del jobb kan jag tänka mig;) så fin! Kramis

2009-05-04 @ 13:43:29
URL: http://gabbylita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0