Vilken Härlig Dag!


Min.. bara MIN vackra lilla Lussekatt!



Åkte med mamma och pappa till Köpenhamn idag.. Härligt med alla butiker som är så fint pyntade. Dock lite tråkigt att shoppa där då allt är mycket dyrare än här.. Fast jag är lyrisk när jag får gå i LV och Gucci butiker..
Me like!

Vi avslutade med att äta smörrebröd högst upp på Magasin Du Nord. Super gott!

När jag kom hem tog jag en tripp till Toppen gallerian - de har byggt till jätte mycket där. Hittade dock inget kul. Ska in till stan med mamma imorgon.. har ju en del klappar kvar.. känn ingen stress Natalie..

Vi pratade om döden när vi åkte hem från Köpenhamn.. När farfar var i livet älskade han kaffe och wienerbröd - därför tror jag då att det är det som hans himmel är fylld av.

När jag dör kommer min himmel vara fylld av Gucci, LV och Chihuahuor - så klart! =)
Vad kommer din himmel att innehålla? >Mig kanske? Tss...

Dax att mysa vidare med mina vackra hundar!

Take Care !





Massa vavva mys i sängen just nu..
Gucci & Myra nannar gott!




Kommentarer
Postat av: ronja

Ja :) den filmen har jag sett, lipade lika mkt själv.. haha hundar..

2009-12-22 @ 13:00:14
URL: http://ronjafalk.blogg.se/
Postat av: Manne

Min himmel kommer vara fylld av Natalior =)

2009-12-22 @ 18:02:03
Postat av: Lisa

så söta vovvar!

2009-12-22 @ 21:34:52
URL: http://babylily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0