Ännu en vecka...

Ja ha, då var det torsdag kväll och snart är det helg. Ska jobba heeela helgen så man vet ju vad man ska göra.
 På måndag är det anmälningsdag på klubben till kurserna som ska starta och jag håller ju i det så jag får väl planera en del inför det också.

Imorgon jobbar jag eftermiddag.. ska bli skönt med lite sovmorgon. Längtar så tills nästa helg då det blir utställning i Qpoolen med Louis. Ska bli så kul!

Sängen väntar!
 Hoppas alla får en härlig helg!


Lusse Liten..


Hundarna har en kasse med sina leksaker i.
Gucci är så söt när han sträcker sig för att ta dem.
Tassarna mot väggen och sedan gäller det att sträcka på sig allt vad man kan.
Smart hund!

Kommentarer
Postat av: Maria

Så söööt Gucci är när han försöker ta leksakerna! :)



Ja, de är ju fortf. små och valpar, så det kvittar egentligen hur det går nu.



Ja det känns underbart att hon blivit lite bättre. Hoppas bara att det håller i sig..



Trevlig helg!



Kramar



2009-02-13 @ 08:59:42
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Heej!;) Ja vi har en del snö faktiskt ..vovven min blir så glad & leker i snön;) Ja snön kunde ju kommit tidigare..för nu vill man ha vår! Men det är soligt & fint idag så mysigt väder för promenix..som jag ska ta nu;) Hoppas du får en bra jobbehelg då! Kraamis

2009-02-13 @ 14:31:56
URL: http://gabbylita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0