Det närmar sig..

Gud vad jag längtar tills Lördag. Ska bli så kul att se hur det går för lilla Louis. Vi övar för fullt lite varje dag och det går jätte bra. Men sedan får man ju se hur det går med hundratals hundar omkring sig och den miljön har han ju aldrig varit i. Men det kommer säkert att gå jätte bra för vår lilla prins. Huvudsaken är att vi har kul!

Idag har vi tittat på en lägenhet i Tylösand, superfin! 
Ska jobba extra ikväll några timmar för det var kris på jobb. Tvättar just nu.. Imorgon är jag ledig. Då ska jag förbereda för utställningen, bada Louis och så. Sedan kommer Erika hit på fredag och sover här tills lördag, hon ska med till utställningen.

Have a nice day!



Louis på klubben,,, söte göte!

Kommentarer
Postat av: Maria

Det är lite bättre idag. Går upp och ner.



Ja jag kan säga till innan lördag isf. Men vad är ditt mobilnr?? Kan ju vara bra att ha det :).



Kramar

2009-02-19 @ 12:24:55
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se/
Postat av: Lena

2009-02-21 @ 15:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0