Man borde få högre lön..

Tänkte på det idag när jag jobbade.. Jag har jobbat på samma jobb i snart 2år och har varit sjuk en gång. En gång på 700 dagar. Jag tycker att jag förtjänar högre lön. hi hi

Har jobbat sedan i måndags nu och jobbar 9 dagar i sträck, efter tisdags jobb ska jag åka ner till familjen i Ljunghusen. Ska bli jätte mysigt. Pappa fyller år på fredag och innan dess blir det mys med familj och träffa vänner.

Nina åker till London så henne hinner jag inte träffa.. Hon ska till Birmingham och till Crufts. Fy! Jag är inte alls avundsjuk. Ljug!

Nä, nu ska jag kolla film.
Ha en fortsatt trevlig helg!


Nina, Jag och hundarna Yoda, Aqua, Sky, Gucci & Beauty
Fotot är ca 3år gammalt.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej vännen!

Hoppas allt är bra med dig!Nopp, blir inte Stockholm för mig! Känns lite långt att åka med bara Zonda (som dessuto bara är junior). Jag satsar på Malmö Int och Hässleholm istället... :D



Ha det gott, jag lovar att shoppa för dig på Crufts. Ska bli sjukt skoj! Synd att inte du ska med bara! Hade ju blivit lite flashback till My dog.. haha

KRAM

2009-03-03 @ 12:54:49
URL: http://www.freewebs.com/opalsprings

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0