2009

Ett nytt år är här. Och vilka förväntningar vi har på 2009. Nyår var trevligt, vi gjorde god middag och Jonna var också här med oss och hundarna. Gucci var rädd lille plutten. Men Louis visade inget, han busade på som vanligt. Tror att han är för liten för att förstå. Fast det var inte så mycket raketer här runt omkring så det kändes bra. 


ICA Maxi har i år beslutat att inte sälja raketer. Med hänsyn till djur och natur som inte mår bra av detta. Detta tycker jag är ett väldigt bra beslut och jag är stolt över att jobba på detta företag som vågat ta klivet innan någon annan gjort det. Kasta pengar rakt upp i luften, skrämma oskyldiga djur och för att inte tala om alla skador som uppstår med alkohol i kroppen. Tack MAXI för att ni tog steget!


Nu är jag ledig tills på onsdag och på måndag åker Nina och jag till Göteborg och My Dog där vi ska ställa både Puma och Moca. Ska bli så underbart att komma iväg lite. Hoppas det blir fint väder imorgon.

.
Gucci & Louis busar för fullt


Ser ut som en galen hund..


Kommentarer
Postat av: Maria

Ja då börjar han växa på sig :). Kul!



Vi hade jättetrevligt på nyår. Ni med?? Skönt att inte Louis var rädd. Disse o Lime var lite rädda när dom var utomhus, men inte när dom var inne. Jasny var med ute vis 12-tiden :).



Förresten har du msn?? :)

Ha det gott!!



Kramar

2009-01-03 @ 15:28:11
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0