Känns som måndag..

Då var man hemma från Götet igen. Igår blev Moca etta men tyvärr en slät så han gick inte vidare. Puma blev 3:a i sin klass och var jätte duktig i ringen. Domaren tycke hon var väldigt duktig som bara var 9månader och ändå så duktig i ringen. Efter vi var klara handlade vi lite i stånden.. Jag handlade utställningkoppel till Louis, tävlingsbok, id-tag, shoppinglist med chihuahua på och ett halsband till Myra. Sedan fotade vi Puma och Moca i ett stånd där man kunde få sina bilder på tex en kudde, väska, musmatta eller hund skålar. Jätte fräckt!

Sedan åkte vi mot Ljunghusen. Gucci och Louis blev sååå glada av att se mig, mina små älsklingar! När vi packat allt åkte vi upp till Halmstad igen och sedan somande vi tidigt, gud vad trött jag var! 

Idag blir det tyvärr jobb, jobbar eftermiddag och hundarna ska vara hos Eva. Imorgon är jag ledig. Ska bli jätte skönt! 

Ha en bra dag!

 
Puma i rigen

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja det hade verkligen varit kul att vara med i Göteborg.

Om jag ska ställa någon i Malmö, så blir det troligtvis bara Lime. Diesel är ju så smal, så det är inte lönt att ställa honom på så stora utställningar ännu. Han får kroppa på sig först :).

Hur är Louis i kroppen? Är han lagom i hullet?



Kramar!

2009-01-07 @ 17:00:17
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0