My Dog

Då var man i Göteborg på Hotel Panorama. Gud vad trött man är efter en sådan här dag. Moca blev R i sin klass idag och Puma 4a. Helt okej med take på konnkurransen. Efter att dem var klara åkte jag, Alex, Rodney och Eva upp i Gothia Tower och åt lunch på Heaven 23, som ligger på 23:e våningen. Jätte mysigt och super god räkmacka!

Sedan var vi inne i stan och gick på NK, alltid lika härligt. Efter det åkte vi tillbaka till My Dog eftersom att vi kände en del som skulle in i finalringen. Nu är vi på hotellet och är helt slut. Ska upp på rummet nu och ta en dusch för morgondagen kommer bli lika lång som denna.

Igår blev Louis pappa BIR (bäst i rasen) och tog både cert och cacib. Super kul! Hoppas att Louis kommer bli minst lika framgångsrik som hans pappa.

Saknar Louis och Gucci sååååå mycket! Tur att jag ska hämta dem igen imorgon kväll.
Nä, nu ska jag gå upp på rummet.
Håll tummarna för oss imorgon!


Nina med Moca i ringen


Utsikten från Heaven 23 mot Liseberg


Utsikt mot Ullevi


Annica blev grupp R med sin fina import från USA


Trötta hundar på hotellet. Vart är det tänkt att jag ska sova? =)

Kommentarer
Postat av: Maria

TACKAR så jättemycket!! :)

Lyckost dig som är på My dog. Jag kan tänka mig att där är mkt fint- både att titta på och att handla!



Hur kommer det sig att du inte ska ställa Gucci i Malmö?? Ska du dit även om du inte ska ställa någon hund??



Ha det så kul imrn med på My dog! Hälsa Nina!



Kramar

2009-01-06 @ 00:23:08
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Mmmm..verkligen!=) Jag har varit ledig idag=) Kom just hem från ett par vänner, varit där på middag och druckit vin mysigt så nu kallar sängen. Hoppas det går bra i Gbg! Nä har inte träffat henne på länge men skulle vilja hälsa på henne ngn gång. Har du varit där? Kraaamar till dig gumman!

2009-01-06 @ 00:44:45
URL: http://gabbylita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0