Bortskämda hundar?

Undrar om jag har det eller om alla hundar har det så bra som mina.. Gucci & Louis får det mesta.. Varje dag äter de (förutom sin vanliga hundmat) leverpastej, rostbiff, lever, skinka, kyckling.. Ja, helt enkelt något lyxigt som de får som extra mat. 

De blir sällan lämnade ensamna hemma eftersom att jag och Alex ofta jobbar olika, om inte passar grannen dom. Så ensamma är de nästan bara om vi typ sticker till stranden eller åker och handlar. Annars är de oftast med mig om jag åker någonstanns.. Har man små hundar som uppför sig är de välkomna på de flesta ställen! =) 

Jag lever med mina hundar som om att det var mina barn.. Andra hundar bor i rastgårdar och burar. Och när de fyller år får dem lite "extra gott". 
Tänk om Gucci & Louis vetat hur bra dem har det... Lägger nog mer pengar på dem än vad andra gör på sina barn.. Bara det bästa nog är bra för mina älsklingar! 

Jag får så mycket kärlek tillbaks av dessa små krabater - och för mig, är dem ALLT!


 Mys & Glass stund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0