Skåne tripp..


Vackra Gucci på piren i Ljunghusen


Åkte i tisdagsmorse till Ljunghusen och har precis kommit tillbaks till Halmstad.

Har träffat Nina och Lena, myst vid stranden, grillat med familjen, fiskat, badat, spelat mini golf, ätit på restaurang i Malmö och haft jätte mysigt!

Nu är det massor med förberedelser till morgondagens utställning. 
Alex ska dit och sätta upp tältet ikväll för jag ska ha hundkurs kl.19 så jag hinner inte själv. Tack Älskling! Ska tydligen regna hela helgen så ett tält lär behövas. 

Nu måste jag planera inför kvällens kurs...

Håll tummar och tassar för oss imorgon!


Take Care!



Hamnen i Skanör


Gucci gos i trädgården


Vackert


Beauty på piren


Louis badar i havet för första gången


Gucci kan också! =)


Hmmm.. Tror inte att Alex gillar att jag vann över honom! Tsss... 
Tjejer kan väl inte vara bättre än killar??!! Ha ha.. 


 

Kommentarer
Postat av: josefin

sv: det får jag hoppas.. men men..

2009-07-23 @ 21:07:07
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0