Favorit i repris!

HAN GJORDE DET IGEN!

Igår var vi på utställning i Tvååker, en valputställning. Louis blev BIR valp... igen. =) Hi hi. Han e så duktig och fick super fin kritik. Han blev tyvärr tackad i grupp finalen men så brukar det ju tyvärr bli med chihuahuor. Jag var iallafall jätte nöjd med Louis.
Tack Eva, Rodney & Hedda för att ni höll mig sällskap!

Sedan blev det fest på kvällen med kompisar från jobb. 9 st var vi som startade hemma hos mig där jag bjöd på snittar. Sedan gick vi in till stan och bowlade. Super trevlig kväll!

Idag sitter man nere på klubben. Gucci och Louis har sprungit av sig på planen och sover just nu skönt. På onsdag börjar Gucci Agility kurs igen! Wihiiii!! Ska bli jätte kul!

Imorgon blir det Rallylydnad med Ingo. Längtar!

Ha en fortsatt trevlig söndag!


Louis fina rosetter


Jag & sandra på bowlingen  =)


Eva & Rodney var på middag hos oss i fredags. Fick denna fina då. Helt i min stil! Me Like! =)

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Absolut, samma här;) Helgen har varit jättebra! Hoppas din också varit det gumman. Kul att utställningen gick så bra=) Mysigt med bowling också! Kramis sweety

2009-03-29 @ 18:12:13
URL: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Gratulerar till utställningen!!

Cecilia

2009-03-29 @ 20:00:34
Postat av: Maria

STORT GRATTIS till er! :) Kul!



Vi vet inte när mamma får komma hem. Dom har inte sagt något, men jag tror att det tar ett bra tag till...



Jag har inte planerat en enda utställning :). Får se vilken som blir nästa! Men vet du när anmälningstiden går ut till Hässleholm??, ifall det blir att man ska anmäla till den.



Kramar

2009-03-29 @ 20:56:00
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se/
Postat av: Maria

Grattis till ännu ett BIR för Louis!



Pappa Nicke och jag är väldigt stolta och glada för er skull!



// Maria



2009-03-30 @ 20:24:48
URL: http://www.chicoqueridas.se
Postat av: Gittan

Hej! Jag har länkat till din blogg från min :-)

2009-04-01 @ 15:46:37
URL: http://www.saschis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0