Helgen är här..

Så var helgen kommen och här sitter man i soffan med två hundar sovandes bredvid en. Alex har också gått o lagt sig då han ska spela match imorgon. Jag har fixat lite på datorn så jag har inte kommit så långt än, men ska snart gå och lägga mig jag med. Imorgon blir det nog lugnt fram tills 15.00 då jag ska jobba.

Har precis laddat upp lite bilder från min kamera till datorn.
På måndag ska jag träna Rallylydnad. Ska gå en nybörjarkurs, och eftersom att inte Gucci är så förtjust i att vara utomhus när det är noll gradigt ska jag låna Annas hund och gå kursen med. En 11månaders Rottis. Han e bara sååååå go. Kommer säkert att gå jätte bra. Längtar till måndag!


Mamma & Jag på pappas fest


Det finaste man har sätter man på bordet. hi hi =)



Puss min älskling!


Just me


Kommentarer
Postat av: Maria

Ja vi får se hur det blir med skolan...

Jaså Malmö är redan nästa helg :). Spännande.



Hur ofta brukar du klippa klorna på dina hundar??

Äter Louis bra??



Ni får ha en riktigt fin helg!

Kramar

2009-03-14 @ 13:21:13
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se/
Postat av: Gabby

Tack detsamma vännen min!! Fin bild på dig & mammsen! KRAMIS

2009-03-14 @ 17:14:13
URL: http://gabbylita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0