Mycket nytt!



Min dumma dator har fått virus så det är därför det varit lite tomt här inne på bloggen. Vet inte när jag får den igen. =(

Förra helgen var det utställning i Malmö. På Lördagen ställde jag Ceasar, han fick en etta men blev sedan inte placerad.
På Söndagen ställde jag Gucci, han blev 3a i sin klass, tyvärr inget CK, domaren var snål med att dela ut dessa. Men jag var super nöjd med en 3e placering på en sådan stor utställning, bara i Guccis klass var det 13 hundar.
Myra fick en etta och blev sedan oplacerad.. Första gången det händer henne.. Men men. Vi var nöjda! Jag hade kul med mina hundar och det var en super mysig helg. Louis pappa blev BIR och därmed titeln Svensk Vinnare -09. Han är så grymt snygg. Hoppas Louis går i pappas fotspår.. =)

Veckan har kantats med det mesta. I måndags försvann älskade Ingo och jag hjälpte till att leta i timmar.. Dagen efter hittades han i skogen, lika glad som vanligt. Vilket psyke den hunden har. Borta i 18timmar men samma gamla Ingo igen. Underbar hund! Tur att han hittades igen. Hade fått dagens ros i Hallands posten för att jag hjälpte till att leta. Vad gör man inte för sina vänner. Tänk om det vore min hund. Klart man ställer upp! Speciellt på så underbara människor som Anna & Ingo. =)

Idag har det varit Allmänlydnadskurs, gick jätte bra. Det är en härlig grupp!

På lördag ska jag till Tvååker på valputställning med Louis. Ska bli jätte kul att se honom i ringen igen.

Hoppas allt är bra med er också!

Trevlig helg!




Snygge Lusse


BIM & BIR (Louis pappa Nicke)


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Hej Babe! Åh vad jobbigt:( jag vet man känner sig handikappad när datorn slutar fungera. Hoppas den blir lagad snarast=) Vilken tur att ni hittade hunden ..vilken otrolig lättnad kan jag tänka mig. Vad gör man inte för dessa underbara fyrbenta djur ler Hoppas ni får en mysig helg! Kramis kramis!

2009-03-27 @ 16:41:01
URL: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: Maria

Tjenis! :)



Aha okej, det är ingen fara :).

Nej, jag mådde inget vidare (bakfull) på söndagen, så det var därför jag inte kom till Malmö.

Med mamma är det lite bättre. Det går sakta framåt så det är kul :).

Vilken blir nästa utställning för er (förutom Tvååker den 28)??

Ska ni till Hässleholm 16 maj??



Kramar

2009-03-28 @ 10:03:09
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0