Underbar vecka!



Tack för tipsen med håret,, eller ja alla tycker ju olika så. Men vi får se hur det blir.
I Måndags tränade jag Rallylydnad med Ingo. Han var såå duktig och det gick jätte bra.
Igår jobbade jag hela dagen.. när jag kom hem var hundarna och jag en lång promanad på Galgberget och sedan åkte jag till klubben på möte.
Idag har jag varit ledig. Vädert är underbart och vi åkte ner till klubben tidigt. Hundarna busade och sprang av sig och Gucci tränade lite på agility. Det gick bra. Han tycker ju att det är såå roligt.
Bilder från idag kommer lite senare.

KRAM!


Ingo, med och utan slem.. hi hi. SÖTNOS!!!


Älsklingen myser i solen..


Skööööönt


Bus bus



Kasta bollen då! =)

Kommentarer
Postat av: Maria

Nä det kan vara svårt ibland. Ja, jag har alltid varit blond. Tror inte att jag skulle passat i brunt hår. Har du bestämt hur du ska ha ditt hår?? :)



Okej. Annars händer det inget speciellt. Har varit hos mami hela eftermiddagen. Vad har du för dig??



Kramar

2009-03-18 @ 20:36:43
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Åhh ja du kan tro d va gott med grillning riktig invigning av våren ler* ja hoppas ni hittar ngn fin mysig marklägenhet! Nu ska jag sova trött, trött!=) Kramiis

2009-03-18 @ 23:52:47
URL: http://gabbylita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0