Vart tog våren vägen?

Igår kom snön igen, jag som trodde det skulle bli vårväder.
Hade hund kurs igår, start på Allmänlydnad. Mycket jobb man har framför sig, men det ska nog gå bra.
Idag blir det eftermiddags jobb.. och jag ska jobba imorgon med. Egentligen min lediga helg men jag ska ju vara ledig hela nästa helg då jag ska till Malmö och tävla så jag ska jobba lite extra.

Nina köpte ett utställningskoppel till Louis på Crufts. Läntar tills jag får se det.

Ha en bra helg!


Vägen till brukshundklubben,, mysigt


Kommentarer
Postat av: Maria

Hejsan!

Aha okej :). Är valputställningen i tvååker den 28 mars??



Nej,jag har inte börjat skolan än.. Är fortf sjukskriven. Vet ej hur det blir med den...

Inför helgen har vi inga planer än. Tar den som den kommer :). Vad ska ni hitta på???



När är utställningen i Malmö?? Jag har inte bestämt om jag ska dit och titta än :).



Kramar till er!

Trevlig helg! :)

2009-03-13 @ 13:17:55
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja jag håller med om att Disse o Gucci är sjukt lika och SNYGGA! :D ;)

2009-03-13 @ 13:19:18
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0