Älskade Söndag..



Hade verkligen en toppen kväll igår. Var hemma hos Etta med Alexander och Rebecka. Vi hade så kul där hemma att vi helt glömde bort tiden så vi drog inte ut förän halv 2. Då var det jag, Etta, Alex och Mattias som åkte till Skepppsbron där vi dansade till stägning. Borde komma ner oftare och träffa mina "gamla" kompisar.

Idag blir en lugn dag. Kommit ner till Ljunghusen nu där jag ätit söndagsmiddag med mamma och pappa. Ohh.. rådjur är ju bara såååå gott!

Nu blir det mys i sängen med hundarna innnan jag ska köra upp till Halmstad igen.

Hoppas ni haft en lika bra helg som jag!


Kommentarer
Postat av: Gittan

Hej!

Hoppas du haft det skönt....det har jag iaf...

Kom du ihåg att säga till hunddagiset om chipmaskinen så Carina får den till sin kurs imorgon? jag har fixat en faktura iaf.... Kram

2009-10-11 @ 15:54:51
URL: http://saschis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0