Hösten är här!


Gucci bland höst löven i parken



Ledig dag - skönt!

Efter en härlig höst promenad imorse åkte jag till Gittan för att planera lite inför kassafesten. Hade med mig en liten present till Flisan - grisöra (Storlek XL) och vårt hemma gjorda godis! Hon verkade också gilla det ! =)

Sedan åkte jag och köpte bajsbåsar och ett fodrat regn täcke till Louis.
Handlade även på City Gross - de har bäst kött där.

Nu är jag bara hemma och hämtar pokarna. Ska åka och träna Agility med Louis, sista gången idag. Blir nog tävling. Spännande hur det skall gå.

Lägger upp receptet på hund gosiset senare.

Take Care!


Lulle på bänk


Lulle i löv


Kommentarer
Postat av: Nina

Vilka fina bilder på kusinerna ;)

Ska bli högst oläckert att bo med Jens i Danmark ;)

2009-10-28 @ 19:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0