Min snygga modell..


Louis på Sofiero - Fotograf: Emelie Karlsson


Tillbaka till ännu en jobb vecka.. Var inbrott på jobb inatt så det har varit mycket samtal idag från press och nyfikna kunder. 
När jag jobbat klart träffade jag Gittan på Ön för en timmes promenad. Skönt - helt underbart väder idag.

Igår ställde jag Emelies hund Sirocco på Sofiero. Han blev tvåa sin klass utav 6valpar och Emelie var jätte nöjd! Ställde lite andra hundar också. Kul! 

Imorgon är jag ledig - ska bli sååå skönt för jag har inte fått sova ut på hela helgen. 

Have a nice day!





 


Kommentarer
Postat av: Lotta

Vackert kort på en MYCKET stilig herre dregglar så snygg så snygg.



Kram

2009-09-15 @ 08:54:43
URL: http://www.tinylicious.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0