Linda ♥ Fredrik



Igår var jag på bröllop. Linda på jobb gifte sig med sin Fredrik. Mycket fint bröllop och Linda var såå vacker. Det är så kul att se folk uppklädda som man i vanliga fall bara ser i "uniform".
 
Idag är man ju inte helt pigg.. och kl 15 ska jag åka och jobba.. Men men.. Det fixar sig nog. 

Veckan blir fylld med jobb och träning, ska även träffa Erika och sedan blir det ner till mamma & pappa i helgen. Tävla på lördag och sedan mys helg i Ljunghusen. 

Nä nu blir det promenad med pojkarna.. Tror jag behöver lite frisk luft! =) 


Hoppas ni får en mysig söndag kväll!



& så fick hon sin prins =) 

 
Bröllops åk


Brudbuketten


Tårtan



Tack Linda & Fredrik för att jag fick dela denna dag med er!








Kommentarer
Postat av: Sabina

Fina bilder & fint bröllop.

Hoppas du hade det skoj.



Hoppas även du slapp se den söta men ledsna minen från Gucci när du kom hem =P

Han var väl superglad.



Vad hittade du för ngt o ha på dig då ?

2010-08-22 @ 14:22:38
URL: http://Binalakritz.blogspot.com
Postat av: Zahir

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

2011-05-06 @ 14:41:21
URL: http://zahir.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0