X MAS




Idag har jag varit ledig.. Sååå skönt!

Sov länge och sedan blev det en tripp till Göteborg. Hittade inget speciellt att shoppa.. Sparar mig till London istället.

Nu tänkte jag lägga upp lite bilder från julafton..

Enjoy!


=)



Julaftonspromenad med Nina & fyra hundar


Ninas springrar Puma & Moca


Nina med sina och Gucci som inte ville gå mer...


Lulle fick också sitta innanför jackan... *Mys*


Nina får pussar av Myra & Gucci


Mina favotiter på julbordet.. Kräftsill, jansson och ål! Ett måste!


Öppen eld - också ett måste för den riktiga julstämningen!


Julgran och massa paketet! Me Like!


Matrummet där mamma duktat så fint


Lulle öppnar paket


Myra & Mamma


Gucci dyker i påsen och undrar vad det är för spännande han ska få...


Beauty fick godis..


Sky & Jag öppnar paket


Lycklig Sky med lååååång leksak =)


Mina klappar!

Kameraobjektiv, Tröja, Björn Borg boxer, Filt, Hundboken, Bok, Lacoste body lotion, Armband, Illse jacobsen skor, Nike träningsskor, Franka lotion, Block ljus, I Curl, Filtar till pojkarna, hundleksaker, pengar till London



Tack älskade mamma & pappa för en underbar jul!

Älskar Er!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0