Soft dag!



Idag har jag jobbat en glassig tid.. 15.30-20.00 Fast det var som vanligt grymt mycket och göra.. =(
Nu är det bara 3arbetsdagar kvar till semestern.. Kommer bli såå skönt!

Ikväll åkte jag och Alex och handlade lite och sedan gick vi en promenad med pojkarna.. Nu ska jag fixa lite med papper och sedan nanna..

Imorgon är vi lediga.. Ser tyvärr ut att bli dåligt väder.. kanske tur det med tanke på att jag är röd som en gris efter all sol igår! ha ha.. Jag bränner mig alltid! Så imorgon får det bli lite organisering av vår omöblering.. Sedan står fönsterputsning på schemat.. Inte så kul men det måste göras det med!

Längtar till nästa vecka, då blir det Göteborg & Stockholm!


Take Care!



Kommentarer
Postat av: Bina

Söta ni är tesammans =)

2010-07-22 @ 09:47:23
URL: http://binalakritz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0