Det finns bara en plats...



... och det är en första plats. Jäkla skit att vi inte vann igår.. Jag är riktigt bitter.. Satan! Domaren velade länge innan han bestämde sig.. Hunden som vann och Louis fick gå runt många gånger och fram och tillbaka. Tyvärr tycker jag själv inte att Louis visade sig från sin bästa sida,, han var ganska så trött sedan lördagens tävling.. me men.. Tyvärr så valde domaren fel hund.. Man kan ju inte alltid vinna.. och det är inte alla som kan se skillnad på en Kung och en "vanlig" hund.

På lördagen var det Francesco Cochetti som dömde.. Louis blev då 3a ästa hane. Så egentligen gick det rätt så bra. Två dagar med Exellent, CK och placering i Bästa Hane. Men jag och Lulle vill ju vinna! Det finns bara en plats i våra liv. Men som tur är kommer det fler tävlingar och Lulle ÄR och kommer alltid vara vår KUNG oavsett hur det går på utställningarna!  

Idag har vi mest slappat.. Varit och handlat och lite så.. Resten av veckan blir det en hel del träning och jobb. Till helgen får man fin besök från Malmö - Längtar!


Ha en bra kväll!








Kommentarer
Postat av: Gabby

Tack vi mår toppen;-) Åhh ja förstår att hon är SÅ glad!! Du, det är en matta från Ikea;-) gillade färgerna i den. Gud vad det var längesedan vi sågs nu. Kramar!!

2011-08-22 @ 22:14:23
URL: http://gabblita.blogg.se/
Postat av: Den andra Kungaägaren

Jag vet precis hur det känns!

En KUNG är ALLTID en KUNG!!!!

2011-08-22 @ 22:52:45
Postat av: bina

jag e med superkräsen.. hittar ingen jag e helt nöjd med. tråkigt.

men denna jag bygger hos nu e ok.

tråkiga är att redan efter två dagar börjar akrylen släppa vid nagelbanden.

men hon lägger för tjockt nere vid nagelbandet, ska be henne göra de tunnare där nästa gång. man vill ju ha snygga naglar tre veckor fram.



vad får du betala?

2011-08-22 @ 23:04:35
URL: http://binalakritz.blogspot.com
Postat av: Eva

Håller med dig LOUIS är och kommer alltid att vara KUNGEN för oss.



Kram

2011-08-23 @ 14:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0