GRATTIS TILL MIG!



Varför det? Jo för att jag har namnsdag idag..
Grattis till min syster Nina också!

Nu har jag jobbar klart mina 8a dagar i sträck! *PUH* Skönt att det är gjort!

Precis kommit hem från stan.. Unnade mig en ny fondation och ett smycke träd (visar sen).
Det blir min namnsdagspresent från mig själv!

Sedan kan man utnämna sig till vaktmästare med! Lampan ner till tvättstugan har varit sönder i månader nu.. så idag köpte jag en ny lampa och satte dit! Så nu kan man gå ner till tvättstugan utan att slå ihjäl sig i trappan! Märkligt att vår hyresvärd inte tar tag i någonting!!!

Nä, nu ska jag göra en sallad och sedan däcka i soffan!

Take Care!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0