Årsresumé 2010

Ja vart ska man börja.. Det har varit ett händelserikt år.. Mycket dåligt har hänt men även en del bra..
Vi börjar från början...




J A N U A R I



Det värsta jag varit med om i hela mitt liv.. Alexander blev sjuk och låg på IVA i en vecka.. Med både blodförgiftning och lunginflamation var det inte mycket kvar av honom. Jag har aldrig kännt mig så hjälplös eller rädd. Trodde inte heller att så många tårar kunde komma från en människa!
Jag älskar honom så otroligt mycket och är så tacksam över att han blev frisk!




Louis parade sin första tjej Heaven



Louis och Jag var på Ringträningskurs för Gerhard O'Shea. En mycket känd handler inom hundvärlden. Han tog sig an Louis och gav mycket värdefulla tips om träning.



F E B R U A R I



Weekend i London med Alex, Jonna & Jossan. En underbar helg fylld med shopping och nöje! Blev även kallad för Aj aj aj resan och vår bästa vän blev Compeed plåstren. Herrehud vilka skoskav jag hade! Men roligt var det! Ska bli underbart att åka dit om två veckor igen! LÄNGTAR!




Louis & Nikki blev föräldrar till 6st valpar. 3tikar, 3hanar. De har nu fått underbara hem och namnen:
Fantasio´s Thin Lizzy, Lita Ford, Flogging Molly, Lemmy Kilmister, Nikki Sixx, Johnny Rotten.



M A R S



Louis och Heavens valpar föddes. Två tikar. De fick namnen:
BeautyPaw No Botox For Me, BeautyPaw the Devil Made Me Do It. Den ljusa tiken som idag kallas Nala behölls av uppfödaren Fia - Hoppas att de får stor framgång under 2011!
Den mörka tiken som kallas Molla bor i Finland, kul att följa även denna hund och hoppas på framgångar under året i ringarna!


Molla med sin Finska kompis


Nala



Åkte till Malmö på liten weekend med min underbara vän Erika!
Hon ställer alltid upp och är en av mina närmsta vänner! Tack för att du finns baby!
Älskar dig!



A P R I L


Min morfar gick bort.. Blev en hastig bortgång och jag fick aldrig riktigt ta farväl..



M A J


Blev en hel del utflykter.. Bla med Alex föräldrar & hundar till Gyltige.
En härlig plats med underbar utsikt!


Blev många härliga kvällar med promenader och många MÅNGA kvällar och helger med ringträning för Louis.



J U N I


Invigning av nya Brukhundsklubben..
Gittan och jag stod tydligen för underhållningen =)




Åkte till Herning och Världsutställningen 2010 med Nina, Jens, Magda, Agneta och Alex.
 Var en härlig vecka med mycket hund och skratt!
Louis gjorde debut efter ett år av träning. Han skötte sig exeplariskt och jag grät av lycka! Han blev 4a i sin klass och jag var i himlen!



J U L I



Älskade Gucci fyllde 5år



Blev många härliga promenader i Tylösand med hundarna


Ställde Louis på ännu en Inoff Utställning. Denna gången i Tollarp. Resultat: BIR



Alex & Jag tog semester. Mamma & pappa passade hundarna medans vi åkte till Göteborg. Där hade vi en heldag på Liseberg och sedan sov vi på Gothia Tower. Efter det åkte vi vidare mot Stockholm där vi spenderade helgen med vänner och shopping!



Alex, jag och pojkarna åkte till Oslo, en underbar dag i stan och sedan utställning. Louis blev tvåa i sin klass utan CK.. Hmmm.. Domaren gillade inte att han var så sprallig.. Ha ha.. Pyttsan! För vad hände sen??!!! ;-)



A U G U S T I



Linda fick sin Fredrik


Ställde Louis på Inoff i Burlöv. Resultat BIR, BIG 2a



S E P T E M B E R


Kungen fyllde 2år och var redo för Öppenklass!


Ställde Louis på Sofiero. 2år och 7dagar gammal vann han först sin klass och sedan blev han bästa hane! BIM & det sista certet var vårt! Jag hade äntligen min Champion!


Min fina fina hund som jag kämpat så mycket med! Är så otroligt stolt över att han är MIN!!



Ställde Louis på Inoff i Veberöd. Han blev BIR, BIG 1a och sedan BIS 4a


Smilla gjorde debut i Barn med hund. Blev 2a av 15 deltagare!



O K T O B E R


Var på inflyttningsfest hos Bekki & Jocke.


Ställde Louis på Golden Go. Resultat 6a av 76 deltagare!


Begravning av Farmor som betytt otroligt mycket för mig!
Varit mycket med henne och farfar under min uppväxt och har många fina minnen från den tiden!
Hon var gammal och sjuk och fick leva många år men det är alltid jobbigt när de inte finns mer...



N O V E M B E R


Åkte till Herning med Jens och hundarna. Louis blev BIR och tog certet! Därmed även Dansk Champion!
Vilken hund jag har!!!!



D E C E M B E R


Gjorde en otroligt jobig operation..
Tack till Alex, Mamma, Pappa, Nina och vänner som fanns där för mig!



Firade en underbar jul hos mamma & pappa med 6 hundar!

____________________________________________________________________________________________








2 0 1 0

blev ett speciellt år.. Fyllt med både lycka och sorg!

Hoppas på att 2011 blir lite mer lycka!


Tack alla ni som läser min blogg!

&

GOTT NYTT 2011

Önskar jag er alla!

Natalie









Kommentarer
Postat av: Bekki

Hej gumman! Fina bilder i din resumé! :) Har du läst min? Hehe! Inga planer på att åka ner till Malmö i helgen? Tänkte kanske ett eller två glas vin och ostbricka hos mig? Ingen utgång dock för jag ska jobba på söndag! Vad säger du? Puss

2011-01-04 @ 08:51:31
URL: http://bekkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0