Snart helg...



Jaha då var det Torsdag då.. Härligt att det snart är helg!

Har precis ätit lunch med mina pojkar i soffan.. Nu blir det diskning och sedan en dusch innan det är dax för stängnings pass på jobb. Imorgon slutar jag tidigt och sedan är det helg.. Ledig helg! Ska bli skönt blir att fixa en del små fix här hemma, middag med vänner och så..

Nä disken kallar..

Förresten om 42 dagar är det Crufts och jag åker till Birmingham & London.. Igen! hi hi. Ska bli grymt kul!


Ha en bra dag/Kväll!



Kommentarer
Postat av: ronja

Nää, det är inte så farligt faktiskt.. När du väl börjat med det så bedövar liksom smärtan..



Jag gjorde det hos Pablo, har gjort alla mina där.. Han ligger vid Sibylla ungefär.. Mittemot Lenas kebab!! Jag fick betala runt 1000 lappen för den jag gjorde igår.. Ska dit på måndag igen och fixa till en stjärna gratis :)



Jag vill ju somsagt verkligen verkligen ner och kolla.. Så ska se med mamma vad hon säger!!



Kram

2011-01-27 @ 13:33:05
URL: http://ronjafalk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0