Ännu en härlig dag!



Oj! Vilken härlig dag det blev!

Vi växlade pengar och fixade lite andra ärenden.
Sedan har vi myst i trädgården. Hundarna har lekt och jag har solat.
När mamma och pappa kom hem grillade vi och åt ute - sommar känsla på hög nivå!

Nu har jag packat klart.. Tror jag.. ha ha. Jag är sämst på att packa lite.. Svårt att veta vad man är sugen på att ha på sig och vilka skor man ska ha.. Ja ja.. det kanske blir en ompackning innan sängdax. =)

Nu ligger pojkarna och myser i sängen och sover gott.

Imorgon åker jag till Paris. Kommer nog inte bli så mycket bloggande.

Tack Jossan för att du passar vår lägenhet!



Ha det så bra tills vi hörs igen!
























Alla bilder ägs av mig och får inte användas utan mitt tillstånd! ©





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0