CRUFTS 2011



Här kommer lite bilder från Crufts. Lägger upp fler bilder imorgon från shoppingen..

Se och njut!

Jag ska dit nästa år med! *Wihiiiii*





Vibe med sin snygga hund (mitten)


Ringarna delas av stolar och människor.. Man ser perfekt! Här är Nina och Jonas koncentrerade på springarna


En trött Welsh


Många av hundarna sitter lösa i sina "bås" och får inte klappas utan lov


Alla hundar måste "friställas". Det är alltså INTE tillåtet att gå ner på knä och ställa upp hunden utan den måste visa upp sig själv! Underbart! Hoppas det blir så överallt!


Superglad och showig vavva! Svansen gick HELA tiden! En showig hund = så det ska vara enligt mig!


Snygg! =)
 


Lena & Jag


Nina & fina Mr Muggles


Ovan båsen har vissa fått lycko önskningskort som de satt upp! Super fint!


Vissa sitter i bur i båsen


... och vissa lösa





En del av alla bilder jag tog..


=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0