Nya Vårskor!





Ja vad gör man inte en tråkig ledig dag som denna.. Jo man klickar hem två par nya skor så klart! Thihi. Ett par Converse, älskar att de har gjort dem med låg sula.. de höga tycker jag inte är snygga! Me Lajk! Sedan fick det bli ett par nya Hilfiger flippisar, hade ett par förra sommeren med men de har sett sina bästa dar. Tommy gör grymt snygga och sköna skor! Så nu är det bara till att vänta på leverans!

Idag har vi varit lediga.. Blev lite av en slappe dag då regnet har öst ner hela dagen.. Men handling och träning hann vi fösrtåss med! =) Duktiga jag tränar varje dag nu och tro mig, det ger resultat! Därför får man unna sig lite snygga skor och så som belöning.. Imorgon är det en speciell dag.. Imorgon får ni veta vilken... =P

Nu ska vi fixa lite här hemma och sedan ska jag träffa bästaste Erika!

Ha en bra kväll!


KRAMIS






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0