Shopping från London


Joules piké från London


Det var grymt skönt att simma idag, simmade i 60min så det blev en del längder! Sedan bastade jag och Carina och snackade massa skit! =)

Nu tvättar jag och pysslar lite här hemma..

Imorgon är det jobb hela dagen sedan hem och packa, åker till Ljunghusen på lördag igen.. *Mys*

Här kommer lite av shoppingen från England.



Pojkarnas nya "Burberry" bädd, nya halsband, täcke och Crufts penna + nummerlappshållare


Två par nya skor blev det också.. De till höger från next... Sedan blev det två tröjor, smycken från Thomas George, nya skal till min iphone och lite annat smått & gott!


Inne på Top Shop med min nya väska! =)


Köpte te från Harrods som jag nu ska gå och testa.



Imorgon är det fredag!







Kommentarer
Postat av: sabina

Alltid lika skoj o se dina bilder =)

Fina saker du köpt.



Jag håller på o tvätta nu, men bara 2 maskiner kvar, sen ska de torka. Skönt och få väck de.

2011-03-18 @ 13:04:10
URL: http://binalakritz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0