Spring Shopping!


Härliga vår tulpaner i ny vas och färgglada ljus


Vår vår vår! Jag har en del vår käsnlor i kroppen, grymt skönt!

Idag har jag fått allt på plats som jag inhandlat. Hann städa sovrum och hall,,, resten får jag ta imorgon efter jobb.. Börjar 7 imorgon bitti så måste snart gå och lägga mig.. men när jag jobbat stängning har jag alltid svårt för att komma ner i varv och somna...

Här kommer lite av de nya sakerna som nu pryder vår lägenhet.




Ny golvlampa i vardagsrummet, so me!


Nya träningskläder,,, två nya linnen, en topp och bh. Underbar känsla att träna i nytt, allt blir såååå mycket roligare då!


Söt liten kruka


Jag som älskar färska kryddor hittade äntligen en snygg kruka att ha dem i


Mitt älskade smink bord och nya stol. SÅ glad för det!


Saknas bara belysning... får se vad jag hittar på.


Sliten krona.. Muchos snyggos! =)


Ljusstake som jag länge velat ha är nu min! Me Lajk!



Så nu har ni fått se lite av mina nya saker..
Nu ska jag gå och lägga mig med mina söta vavvor...

Sov Sött!






Kommentarer
Postat av: Bekki

Vilka fina saker!!! :)

2012-03-01 @ 13:50:05
Postat av: Lisa

Schyssta stuff! Du är grym på inredning!

2012-03-01 @ 16:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0