London Shopping!


Tänkte att ni kanske var nyfikna på vad jag köpte i London..
så här kommer lite av shoppingen...





Juicy Couture armband... soo me!


Ringar från New Look


Ännu ett Juicy


Somriga kort skor


Armband från Chester


Bling Bling från Dorothyperkins


Nya skal till min Iphone


Kuvert Väska River Island



Så klart köpt jag ballerina skor med.. Kunde inte bestämma vilken färg så jag tog båda. ;-)


Ny plånbok från River Island


Flip Flop.. Bling & Rosett,, det snyggste jag vet!



Kiltad väst.. Ganska tunn så får börja ha den när våren visar sig lite mer.



Mycket nöjd med mina inköp -
London gör mig aldrig besviken!



Kommentarer
Postat av: Bekki

Åh vilka fina saker!! Skorna var jättehärliga!!

2012-01-19 @ 11:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0