Ny vecka!


Louis med dagens kott "skörd" Min söta lilla kille



Ny vecka - Nya tag!

Idag tog vi sovmorgon till nio, sedan snörade vi på joggingskorna och gav oss iväg på långpromenad. 8km blev det idag, upp på galgberget och ut på rotorp och sedan hem igen. På rotorp lekte pojkarna i rasthagen.

Nu har vi ätit lunch och snart ska jag bege mig mot ett kvällspass på jobb. Solen skiner ute och ja.. Man kan inte annat än att känna glädje! =)


Ha en bra dag - Det tänker jag ha!




Härliga sommar blommor



Jag är friiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii


Lulle tar tät


Här finns det mycket gott att lukta på


Underbara sommar


Ingen grind kan hålla Gucci inne, ganska meningslös för oss med små hundar


In & Ut, jäkla spring blev det! Louis hade fullt show med att jaga fåglar. Tur det!


Louis däckade utanför sista rödjuset. Varm och skönt! Inte ofta man ser Louis lugn.
Men nu sover han gott!










Kommentarer
Postat av: Bina

Ah så fina bilder på dina vovvar.
Vi har inte bestämt ngt till midsommar, ni då ?

2012-06-18 @ 20:21:09
URL: http://binalakritz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0