Obeskrivlig Kärlek..

 
.. är den jag känner till Gucci & Louis. Dem är mitt ALLT!
Vet inte vad jag skulle gjort utan dem i mitt liv!
 
Jobbade till halv fyra idag.. sedan hem och bytade om till träningskläder. Gick 7,7km med pojkarna, skönt att de fick springa av sig och jag fick rensa tankarna.
 
Idag ska typ alla mina kompisar ut och festa och här sitter jag ensam i soffan. Eftersom att jag inte dricker alkohol så känns det lite tråkigt att hänga med på party och idag kände jag inte för att göra något speciellt.
 
Nä nu ska jag starta en film och fortsätta mysa med mina fina pojkar.
 
 
 
 
 
 
Bilder från dagens promenad:
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bina

Det blev en snabbis till Holland =)
Skulle kolla på Motogp tävling.
Fick för oss de i torsdags. Så vi stack natten mellan fre o lör. Hihi

2012-07-01 @ 17:36:01
URL: http://binalakritz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0