Weekend Bokad!

 
 
Så var helgen här igen!
Och idag börjar Alex sin semester, skönt!
Om tre veckor ska jag ha min.
 
Idag gick vi upp halv sju, åkte till Brottet och simmade. Sedan hem och gick 6,8km runda med pojkarna, precis när vi kom ner till havet började det regna. Ja ja,, vi klarade det ändå. Nu har vi ätit lunch och ska snart fixa det sista innan jag ska åka och jobba stängning.
 
Nästa helg ska jag och Alex på weekend i Göteborg. Vi bokade hotell igår. Ska bli grymt mysigt att komma iväg lite. Hotellet ligger centralt och har både gym och relax avdelning. Me Lajk!
 
 
TREVLIG HELG!
 
 
Brottet (bild lånad från google)
 
 
hotellet vi ska bo på (bilder lånade från booking.com)
 
 

Kommentarer
Postat av: Bina

hoppas ni får de mysigt =)

var har du köpt dina toffsar ?
Nä jag köpte inte dom, tänkte killen kunde köpa 4 sånna när jag fyller år hahah =)

2012-06-29 @ 13:36:58
URL: http://binalakritz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0